Digikuun jatkuvat palvelut

Pilviraketti

Pilviraketti

Pilviraketti

Aikaa yhteiselle M365 kehitykselle

Pilviraketti palvelu ottaa kattavasti kantaa koko Microsoft 365 –ekosysteemin hyödyntämiseen, auttaa asiakasta ottamaan parhaimmat tehot irti koko alustasta ja ennen kaikkea varmistaa koko kokonaisuuden kehittämisen ja paremman hyödyntämisen. Digikuu tulee auttamaan sovituilla osa-alueilla ja omalta osaltaan varmistamaan että asiat joita tehdään, ovat asiakkaan kannalta fiksuja ja oikea-aikaisi.

Pilviraketti-palvelu sisältää aina myös kaikki osaamisen kasvattamisen ja henkilöstön jatkuvan tuen palvelut. Palvelu on tarkoitettu organisaatioille jotka haluavat luotettava, rehellisen ja mukavan sparrauskumppanin arkisissa pilvi- ja tietoturva haasteissa tai ongelmissa.

Rakennetaan tuottava, tietoturvallinen ja kiva huominen yhdessä!

Digikuun jatkuvat palvelut tulevat mukaan auttamaan asiakasta ketterässä kehityksessä, osaamisen kasvattamisessa ja tietoturvan parantamisessa.

Microsoft 365:ssä olevat asiakkaat saavat palvelun avulla hyödynnettä palvelua täysimääräisesti, samalla varmistaen henkilökunnan osaamisen jatkuvan kehittämisen.

Digikuun jatkuvien palveluiden tarkoitus on olla mukana auttamassa ja tukemassa asiakkaita.  Tuttu ja turvallinen Digikuu on pehmeä selkänoja, joka tarjoaa mielipiteitä ja tukea kun ympärillä tapahtuu.

Pilviraketti
1690 € / kk

Pilviraketin rakennuspalikat

KAHVIVARTTIJUNA

Digikuun Kahvivarttijuna liikkuu eteenpäin neljän lähdön voimin joka viikko. Kahvivarttijunan koulutuksissa käymme pala palalta läpi tietotyön tärkeitä oppeja Microsoft 365 -sovellusten ja ominaisuuksien käytöstä sekä tuottavammista ja tehokkaammista työskentelytavoista.

Lue lisää Kahvivarteista!

YHTEISET KOULUTUKSET JA TAPAHTUMAT

Digikuu järjestää yleisiä koulutuksia keskimäärin vähintään kerran kuukaudessa, jonka lisäksi järjestämme erilaisia tilaisuuksia joissa keskitytään tietotyöhön, työskentelyyn ja tietoturvaan.

Esimerkkejä Digikuun koulutuksista

RÄÄTÄLÖIDYT KOULUTUKSET

Räätälöidyssä koulutuksessa käytävät asiat ja kohderyhmä suunnitellaan aina yhdessä. Räätälöidyt koulutukset ovat erinomaisia esimerkiksi yksittäisen tiimin tarpeen kouluttamiseen, tai vaikkapa johtoryhmän osaamisen lisäämiseen.

Esimerkkejä koulutusaiheista

MICROSOFT 365 NYT JA TULEVAISUUDESSA

Automaattisesti esim. Intraan tai Teamsiin upotettava kokonaisuus josta loppukäyttäjät näkevät helposti mitä käyttöön ja käyttöliittymään tulleita uutuuksia on viime aikoina tapahtunut. Vähintään kerran kuussa tuotettava videomateriaali jossa käsittelemme kuumimmat perunat Microsoft 365:n osalta.

OSAAMISKARTOITUS

Autamme kartoittamaan organisaationne osaamisen ja tuotamme kartoituksen pohjalta yhteenvedon josta käy ilmi realistinen näkemys oman organisaation osaamisesta, sekä tarvittavasta koulutuksesta ja toimivista koulutuksen tavoista.

YHTEISTÄ AIKAA - KEHITYS JA SUUNNITTELU

4 tuntia yhteistä aikaa kuukaudessa

Yhteisen ajan käytöstä sovitaan aina yhdessä, sitä voidaan hyödyntää esimerkiksi sparraukseen, koulutuksiin, konfiguraatioihin, roadmapin suunnitteluun tai vaikkapa ympäristön kartoitukseen. Alla esimerkkejä yhteisen ajan hyödyntämisestä, käytöstä sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Kilpailutusapu

Autamme toteuttamaan ja ennen kaikkea määrittelemään kilpailutuksia, joissa tavoitteena on hankkia pilvessä toimiva, pilveen rakennettu kokonaisuus. Pohdimme yhdessä millainen vaatimusmäärittely kannattaa rakentaa ja mitä pilviympäristöltä voi vaatia ja mitä ei.

Tekniset (Admin) koulutukset

Koulutustarve ei aina ole pelkästään loppukäyttäjät, vaan myös organisaation ylläpidosta ja kehittämisestä vastaavat IT-henkilöt kaipaavat osaamisen kasvattamisen tueksi koulutuksia. Järjestämme yhdessä sovitut koulutukset myös tekniselle kohderyhmälle aina käyttöönotosta, ylläpitoon ja vianselvitykseen asti.

Käyttöönottoja määritysprojektit

Autamme toteuttamaan ja olemme mukana tekemässä yhdessä määriteltyjä käyttöönotto- ja määrittelyprojekteja.

Erilaiset asiakkaan tilaisuudet ja sparraukset

Missä ikinä tarvitsettekaan apua Microsoft 365:een, työtapoihin tai työskentelyyn liittyen, me olemme siellä auttamassa. Oli se sitten vaikkapa johtoryhmälle räätälöity koulutus ja kyselytilaisuus, tai henkilöstöinfo jossa haluttaisiin kerrottavan uusista mahdollisuuksista.

Organisaatiolle räätälöidet koulutukset, virtuaalisesti tai paikan päällä

Olipa aihe ja kohderyhmä mikä tahansa, kunhan se liittyy Microsoft 365:een tai vaikkapa tietoturvaan, pystymme koulutuksen järjestämään. Koulutukset suunnitellaan aina yhdessä.

Asiakkaan edunvalvonta

Pakettimme tulee sujuvaksi osaksi jo asiakkaalla mahdollisesti olevaa IT-kumppaniverkostoa ja osallistumme tarvittaessa aktiivisesti toiminnan kehittämiseen, asiakkaan edun varmistajana.

YMPÄRISTÖN TIETOTURVA- JA TERVEYSTARKASTUS

Microsoft 365:n kehitys on niin vauhdikasta että harva ympäristö pysyy asetusten ja suositusten osalta ajan tasalla. Toteutamme osana palvelua kerran vuodessa koko ympäristön tietoturva- ja terveystarkastuksen ja käymme siinä tehdyt löydökset yhdessä lävitse ja luomme suunnitelman niiden parantamiseksi. Katsomme kartoituksessa myös yhdessä lisenssitilanteen ja annamme suositukset sen kehittämiseksi tai jo ostettujen lisenssien paremmaksi hyödyntämiseksi.

TUKI HÄTÄTAPAUKSIIN

Digikuun kuumalinja hätätapauksiin

Tilanteissa, joissa asiakas vastaa SOC-toiminnosta itse, annamme asiakkaille käyttöön puhelinnumeron, jolla voi ottaa yhteyttä Digikuun asiantuntijoihin jonon ohitse tilanteissa, joissa tietoturvan epäillään murtuneen ja hyökkääjä on jo tekemässä tai suunnittelemassa pahojaan ympäristössä.

YHTEINEN TEAMS

Yhteinen Teams-kanava

Tarjoamme yhteisen, asiakkaan ympäristöön perustettavan Teams-kanavan jota pitkin asiakas voi esittää meille kysymyksiä, pyytää apua tai mielipidettä vaikkapa uusiin ominaisuuksiin liittyen. Tämän lisäksi hyödynnämme kanavaa päivän polttavien aiheiden nostamiseen ja asiakkaan kannalta oleellisen sisällön tuottamiseen.

PILVIRAKETTI-PORTAALI

Pääsy Digikuun portaaliin jossa ohjeet eri palveluiden hyödyntämiseen, ajantasaiset tiedot ja nostot Microsoft 365 maailmasta ja muuta palvelun tuottamiseen ja asiakkaan arjen helpottamiseen liittyvää sisältöä.

AJANKOHTAISIA NOSTOJA

Tuotamme teille ajankohtaista tietoa, näkemystä ja mielipiteitä siitä, minne maailma on menossa ja millaisia asioita jokaisen organisaation kannattaa huomioida.

Tällaisia voivat olla esimerkiksi tapahtumista tulevat tärkeimmät nostot, webinaarit ja videoidut keskustelut, joissa asioita ruoditaan ja niiden vaikutuksia pohditaan.

Uskomme vahvasti yhdessä tekemiseen, avoimeen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon. Näiden päälle olemme myös rakentaneet kaikki jatkuvat palvelumme, joita kehitämme koko ajan asiakkaidemme kanssa yhdessä.

Otamme siis huomioon aina sen, mitä asiakkaamme haluaisivat saada ja pohdimme miten voisimme sen toteuttaa.

HINTA

Pilviraketti 1 690€ / kk

Kaikissa palveluissamme on aina 100% Tyytyväisyystakuu

Tyytyväisyystakuu tarkoittaa Pilviraketti-palvelun osalta sitä, että mikäli et ole tyytyväinen johonkin Pilviraketin sisällä tuotettuun palveluun niin yritämme ensin korjata tilanteen yhdessä sovitulla tavalla.

Mikäli tämänkin jälkeen ilmenee tyytymättömyyttä niin palautamme rahasi täysimääräisesti.

Tyytyväisyystakuu tilanteissa odotamme asiakkailta mahdollisimman suoraa palautetta heti mahdollisen tilanteen jälkeen ja viimeistään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta.

Kumman valitsen, Pilviraketin vai Koulutusraketin?

Mikä on Pilviraketti ja mikä Koulutusraketti? Miten ne eroavat toisistaan ja mitä niihin kuuluu? Jatka lukemista, niin näet!

Koulutusraketti

Koulutusraketissa asiakkaalla on pääsy kaikkiin Digikuun järjestämiin koulutuksiin ja osallistua voi ihan niin monta käyttäjää organisaatiosta kuin on tarpeen.

Pilviraketti

Pilviraketti-palvelu sisältää aina myös kaikki osaamisen kasvattamisen ja henkilöstön jatkuvan tuen palvelut. Palvelu on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat luotettavan, rehellisen ja mukavan sparrauskumppanin arkisissa pilvi- ja tietoturvahaasteissa tai ongelmissa.

Mitä raketit sisältävät?

Koulutus ja osaamisen kasvattaminen

Kahvivarttijuna

Digikuun Kahvivarttijuna liikkuu eteenpäin neljän lähdön voimin joka viikko. Kahvivarttijunan koulutuksissa käymme pala palalta läpi tietotyön tärkeitä oppeja Microsoft 365 -sovellusten ja ominaisuuksien käytöstä sekä tuottavammista ja tehokkaammista työskentelytavoista.

Koulutusraketti

Pilviraketti

Yhteiset koulutukset ja tapahtumat

Digikuu järjestää yleisiä koulutuksia keskimäärin vähintään kerran kuukaudessa, jonka lisäksi järjestämme erilaisia tilaisuuksia joissa keskitytään tietotyöhön, työskentelyyn ja tietoturvaan.

Räätälöidyt, asiakaskohtaiset koulutukset

Räätälöidyssä koulutuksessa käytävät asiat ja kohderyhmä suunnitellaan aina yhdessä. Räätälöidyt koulutukset ovat erinomaisia esimerkiksi yksittäisen tiimin tarpeen kouluttamiseen, tai vaikkapa johtoryhmän osaamisen lisäämiseen.

Microsoft 365 nyt ja tulevaisuudessa

Automaattisesti esim. Intraan tai Teamsiin upotettava kokonaisuus josta loppukäyttäjät näkevät helposti mitä käyttöön ja käyttöliittymään tulleita uutuuksia on viime aikoina tapahtunut. Vähintään kerran kuussa tuotettava videomateriaali jossa käsittelemme kuumimmat perunat Microsoft 365:n osalta.

Osaamiskartoitus

Autamme kartoittamaan organisaationne osaamisen ja tuotamme kartoituksen pohjalta yhteenvedon josta käy ilmi realistinen näkemys oman organisaation osaamisesta, sekä tarvittavasta koulutuksesta ja toimivista koulutuksen tavoista.

Yhteinen aika

4 tuntia yhteistä aikaa kuukaudessa

Yhteisen ajan käytöstä sovitaan aina yhdessä, sitä voidaan hyödyntää esimerkiksi sparraukseen, koulutuksiin, konfiguraatioihin, roadmapin suunnitteluun tai vaikkapa ympäristön kartoitukseen. Alla esimerkkejä yhteisen ajan hyödyntämisestä, käytöstä sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Koulutusraketti

Pilviraketti

Kilpailutusapu

Autamme toteuttamaan ja ennen kaikkea määrittelemään kilpailutuksia, joissa tavoitteena on hankkia pilvessä toimiva, pilveen rakennettu kokonaisuus. Pohdimme yhdessä millainen vaatimusmäärittely kannattaa rakentaa ja mitä pilviympäristöltä voi vaatia ja mitä ei.

Tekniset (Admin) koulutukset

Koulutustarve ei aina ole pelkästään loppukäyttäjät, vaan myös organisaation ylläpidosta ja kehittämisestä vastaavat IT-henkilöt kaipaavat osaamisen kasvattamisen tueksi koulutuksia. Järjestämme yhdessä sovitut koulutukset myös tekniselle kohderyhmälle aina käyttöönotosta, ylläpitoon ja vianselvitykseen asti.

Käyttöönottoja määritysprojektit

Autamme toteuttamaan ja olemme mukana tekemässä yhdessä määriteltyjä käyttöönotto- ja määrittelyprojekteja.

Erilaiset asiakkaan tilaisuudet ja sparraukset

Missä ikinä tarvitsettekaan apua Microsoft 365:een, työtapoihin tai työskentelyyn liittyen, me olemme siellä auttamassa. Oli se sitten vaikkapa johtoryhmälle räätälöity koulutus ja kyselytilaisuus, tai henkilöstöinfo jossa haluttaisiin kerrottavan uusista mahdollisuuksista.

Organisaatiolle räätälöidet koulutukset, virtuaalisesti tai paikan päällä

Olipa aihe ja kohderyhmä mikä tahansa, kunhan se liittyy Microsoft 365:een tai vaikkapa tietoturvaan, pystymme koulutuksen järjestämään. Koulutukset suunnitellaan aina yhdessä.

Asiakkaan edunvalvonta

Pakettimme tulee sujuvaksi osaksi jo asiakkaalla mahdollisesti olevaa IT-kumppaniverkostoa ja osallistumme tarvittaessa aktiivisesti toiminnan kehittämiseen, asiakkaan edun varmistajana.

Konsultointi, käyttöönotot ja tekniikka

Ympäristön tietoturvaja terveystarkastus

Microsoft 365:n kehitys on niin vauhdikasta että harva ympäristö pysyy asetusten ja suositusten osalta ajan tasalla. Toteutamme osana palvelua kerran vuodessa koko ympäristön tietoturva- ja terveystarkastuksen ja käymme siinä tehdyt löydökset yhdessä lävitse ja luomme suunnitelman niiden parantamiseksi. Katsomme kartoituksessa myös yhdessä lisenssitilanteen ja annamme suositukset sen kehittämiseksi tai jo ostettujen lisenssien paremmaksi hyödyntämiseksi.

Koulutusraketti

Pilviraketti

Digikuun kuumalinja hätätapauksiin

Tilanteissa, joissa asiakas vastaa SOC-toiminnosta itse, annamme asiakkaille käyttöön puhelinnumeron, jolla voi ottaa yhteyttä Digikuun asiantuntijoihin jonon ohitse tilanteissa, joissa tietoturvan epäillään murtuneen ja hyökkääjä on jo tekemässä tai suunnittelemassa pahojaan ympäristössä.

Yhteinen Teams-kanava

Tarjoamme yhteisen, asiakkaan ympäristöön perustettavan Teams-kanavan jota pitkin asiakas voi esittää meille kysymyksiä, pyytää apua tai mielipidettä vaikkapa uusiin ominaisuuksiin liittyen. Tämän lisäksi hyödynnämme kanavaa päivän polttavien aiheiden nostamiseen ja asiakkaan kannalta oleellisen sisällön tuottamiseen.

Pilviraketti-portaali

Pääsy Digikuun portaaliin jossa ohjeet eri palveluiden hyödyntämiseen, ajantasaiset tiedot ja nostot Microsoft 365 maailmasta ja muuta palvelun tuottamiseen ja asiakkaan arjen helpottamiseen liittyvää sisältöä.

Näiden lisäksi...

Tuotamme teille ajankohtaista tietoa, näkemystä ja mielipiteitä siitä, minne maailma on menossa ja millaisia asioita jokaisen organisaation kannattaa huomioida.

Tällaisia voivat olla esimerkiksi tapahtumista tulevat tärkeimmät nostot, webinaarit ja videoidut keskustelut, joissa asioita ruoditaan ja niiden vaikutuksia pohditaan.

Uskomme vahvasti yhdessä tekemiseen, avoimeen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon. Näiden päälle olemme myös rakentaneet kaikki jatkuvat palvelumme, joita kehitämme koko ajan asiakkaidemme kanssa yhdessä.

Otamme siis huomioon aina sen, mitä asiakkaamme haluaisivat saada ja pohdimme miten voisimme sen toteuttaa.

Pilviraketin hinnoittelu

Pilviraketin hinta on 1690 euroa kuukaudessa.
Palvelu hankitaan aina koko organisaatiolle, riippumatta organisaation koosta. Saat siis yhdellä hinnalla palvelun käyttöön kaikille.

Teemme sopimukset aina toistaiseksi voimassa olevana,
ellei asiakkaan pyynnöstä toisin sovita.

Palvelun käyttöönotto aloitetaan yhteisellä työpajalla (3 tuntia) jossa kartoitamme tämän hetkisen tilanteenne ja teemme yhteisen suunnitelman Pilviraketti-palvelun tehokkaaseen hyödyntämiseen. Palvelun käyttöönotosta veloitetaan kertaluontoinen 1500 euron maksu, joka kattaa aina työpajan, dokumentoinnin ja palvelun käynnistämisen.

Tämä, kuten muutkin Digikuun palvelut tuotetaan 100% Tyytyväisyystakuulla.

Rakennetaan tuottava, tietoturvallinen ja
kiva
huominen yhdessä!

Digikuun hinnoittelu on aina selkeä, läpinäkyvä ja kustannustehokas. Tiedät mitä saat ja mitä se maksaa ja voit luottaa, että toimitamme mitä lupaamme