webinaarit

teams-tiistait

aamukahvisi kaveriksi joka toinen tiistai!

JAKSO 3: MICROSOFT WHITEBOARD

2.3.2021 klo 8:30–9:00

Tutustumme Microsoftin valkotaulun ominaisuuksiin ja käyttöön kokousten aikana: tule katsomaan, kuinka digitaalista yhteistyöalustaa voidaan hyödyntää ja mitä kaikkea sillä voikaan oikeasti tehdä!

JAKSO 4: WEBINAARIEN JÄRJESTÄMINEN (TEAMS LIVE EVENTS)

16.3.2021 klo 8:30–9:00

Mikä ihmeen Teams live events? Miten se eroaa normaalista kokouksesta? Tässä jaksossa perehdymme webinaareihin ja muihin live-verkkotapahtumiin suunniteltuun Teamsin live events -työkaluun, jota itsekin käytämme Teams-tiistait-sarjamme tuottamisessa.

JAKSO 5: TIEDOSTOJEN JATKOKURSSI

30.3.2021 klo 8:30–9:00

Sukellamme hieman syvemmälle siihen, kuinka Teamsin tiedostoja hyödynnetään tehokkaasti. Kerromme, miten versiohallinta ja synkronointi toimivat käytännössä sekä miten niitä kannattaa hyödyntää.

LOPPUKAUDEN JAKSOT

Loput jaksot julkaistaan myöhemmin täällä!

Työskentele missä vain

EDELLÄKÄVIJÄT EIVÄT
TARVITSE KONTTOREITA

Webinaari torstaina 4.3.2021 klo 9:00–10:00

MODERNILLA TYÖYMPÄRISTÖLLÄ KOHTI KONTTORITONTA TYÖTÄ

Moni yritys pohtii tällä hetkellä, mitä tekisi pandemian vuoksi tyhjinä ammottaville toimitiloilleen. Voisiko yritys pyöriä jatkossa jopa täysin ilman konttoreita? Haluavatko työntekijät enää palata konttorille, kun tilanne joskus pandemian osalta rauhoittuu?

muita webinaareja tulossa…