Pilviraketti

Meille on erittäin tärkeää olla auttamassa sinua ja organisaatiotasi arjen haasteissa.
Tarjoamme selkänojaa kun sitä tarvitsette ja viemme kehityshankkeita eteenpäin yhdessä kanssanne.
Kun kokonaisuuteen yhdistetään vielä loppukäyttäjien osaamisen kasvattaminen, tietoturvallisen tuottavuuden lisääminen ja yleisen tietoisuuden kartuttaminen uusista työtavoista ollaan tilanteessa, johon ratkaisu on Digikuun Pilviraketti-palvelu.
Palvelu on kehitetty ja luotu varmistamaan jatkuva kehitys ja olemaan tukena nykyisissä ja tulevissa pilvihankkeissasi (pääasiassa M365). Palvelu on kokonaisuus, jossa matka kohti tuottavampaa ja tietoturvallisempaa pilveä kuljetaan yhdessä.
Palvelu rakentuu aina tarpeidesi mukaan ja vaikka kyseessä onkin tuotteistettu kokonaisuus, niin pystyt aina rakentamaan palvelukokonaisuuden siten, että saavutettu hyöty ja tehokkuus on paras mahdollinen.
Kiinnostaako pilviraketin tarjoama kokonaisvaltainen tuki?
PILVIRAKETTI – AIKAA yhteiselle m365 KEHITYKSELLE
Palvelumme koostuu kanssasi yhteisestä ajasta ja sen sisältö sovitaan aina etukäteen kanssasi.
Palvelu sisältää myös koko henkilökuntasi osaamisen kasvattamisen tueksi Digivalmennukset, jotka ovat vapaasti käytettävissä koko orgaanisaatiosi kesken.
Lisäksi palvelu toimii osana asiakkaan tuki- ja kehitysprosessia yhteisen tukipalvelun avulla, jossa asiakkaan itsensä ratkaisematta jääneitä ongelmia ratkotaan yhdessä Digikuun asiantuntijoiden kanssa yhteisessä Teamsissa.
Palvelun sisältöä voidaan myös tarpeen mukaan laajentaa ja kehittää tässä kuvattujen sisältöjen ulkopuolelle.
Pilviraketin rakennuspalikat
Tyytyväisyystakuu
Kaikissa palveluissamme on aina 100% Tyytyväisyystakuu.
Tyytyväisyystakuu tarkoittaa Pilviraketti-palvelun osalta sitä, että mikäli et ole tyytyväinen johonkin Pilviraketin sisällä tuotettuun palveluun niin yritämme ensin korjata tilanteen yhdessä sovitulla tavalla.
Mikäli tämänkin jälkeen ilmenee tyytymättömyyttä niin palautamme rahasi täysimääräisesti.
Tyytyväisyystakuu tilanteissa odotamme asiakkailta mahdollisimman suoraa palautetta heti mahdollisen tilanteen jälkeen ja viimeistään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta.
Kiinnostaako pilviraketin tarjoama kokonaisvaltainen tuki?